söndag 20 november 2011

En saknad scrapkompis

Hej
tänkte visa här en bild på min scrapkompis Kurre


Detta är Kurre tidig vår 2011 då han nästan är ett år gamal, stax efter att denna bilden är tagen så försvann han. Det var fortfarande vinter här i Skåne och det strök omkring en räv runt gården.
Kurre var en godtrogen och mysig katt som var bästa kompis med hunden. Kurre har troligtvis blivit tagen av räven.
Jag letade och kallade länge länge på honom men han var borta
och saknaden var stor i huset trots att vi har fyra andra katter


Visst kan man bre ut sig men han ville bara ligga nära och kurra inte leka och busa


Detta är vår hund Tezz som också gärna ligger i närheten av mig när jag sitter och scrappar
Vi har även min dotters hund Ozzy i hushållet och han lägger sig vid mina fötter
så man nästan trampar på honom. Tyvärr har jag ingen bra bild på honom.
Men visst är det mysigt när man har sällskap när man sitter och scrappar ofta är det sent på kvällen när det har blivit tyst i huset och man kan koppla av och njuta av sin hobby
Ha en bra dag
Mona



Inga kommentarer: