onsdag 10 juli 2013

Utmaning på facebook

Hej på er

Tänkte visa vad jag gjorde i söndagskväll. Jag hade fått en inbjudan på facebook om en utmaning på
"En kväll en utmaning" där  man skulle använd två svåra färger  att scrappa med. Ingen speciell färg utan de färger som man själv tyckte var svåra.

Jag har länge gillat limegrönt men har nog aldrig scrappat i den färgen innan så den fick det bli tillsammans med citrongul , och så här blev resultatet tyvärr blev det ingen vinst men många "gilla"

Jag låter bilderna tala för sig själv



Ja det blev bara ett litet snabbt inlägg
Ha det så gott alla semesterfirare
Många Kramar Mona

5 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Gillar också limegrönt . det var ett härligt sommarkort och kul med tre delar.
Kram Eva

bili sa...

Snyggt kort i fräscha färger, snygg vikning.kram bibbi

Elisabet sa...

Vilket vackert kort! Fina färger och en ursnygg kantstans.

Tack för dina ord i min blogg.
Så tråkigt att höra om er katt! Som den djurälskare jag är, vet jag vilken oro och sorg det är när djur försvinner och man inte får veta vad som hänt.
Stor kram till dig!!

Cornelia sa...

Tycker som Elisabet... verkligen en snygg kantstans du har! Och textstämplarna är ju toppen, kanske fick de följa med hem från Örkelljunga häromsistens?

Läcert kort i sköna färger!

Stephi sa...

vilket jättefint kort. Gillar färgerna och så snyggt med det runda kanterna