tisdag 13 augusti 2013

Vinster !!!!!!

Hej på er alla !!
Här är det regn och rusk i kväll och en hel del åska så det har blivit till att tända en värmande brasa, riktigt mysigt det var ju länge sen sist.
Jag blev så glad för alla fina komentarer om min tavla till svärsonen som jag har fått från er Tack alla.
Nu vidare i texten Jag har haft en sån otrolig tur på sistone, jag vann Lottas BlogCandy med en hel massa fina pysselsaker som kommer att komma till användning i mitt skapande.
Sen hade jag turen att vara en av vinnarna i Allt Om Scraps Bloghopp som de hade för att göra en nystart och visa upp sina nya DT tjejer priset där ´var att välja ut digistämplar från Momas

Lotta hade en lite annorlunda candy då hon önskade sig ett kort till sin 40 års dag och eftersom jag var inne i en mycket kreativ period just då så skickade jag en Tag till henne


Målade lite på akvarellpapper med mina färger en liten fågel på en grindstolpe


¨'


På baksidan stämplade jag samma stämpel ett par gånger och min egen stämpel


Allt detta fina kom i ett solskens kuvert med posten så än en gång Tack Lotta

Ska sen med nöje sätta mig och välja ut den andra vinsten

Undrar bara är det fler som har problem med att skriva i blogger nu
Ingenting blir riktigt som jag har tänkt mig när jag gör inlägggen och bilder hoppar runt och försinner
Hoppas att allt löser sig snart

Jag tänkte att jag skulle avsluta det här inlägget med en riktig strandkille :)


Och sen avslutade han med att ta spaden och skvätta sand över hela mormor :) men han är förlåten redan är nu på väg tillbaka till Stockholm och han är redan saknad här i Skåne
Ha det så Gott
Många Kramar Mona


7 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Så många fina saker du har vunnit. Inte undra på för dina alster är toppen. Söt kille på stranden. vad gör det om man får en hel hög sand över sig av en sådan sötnos.
Kram Eva

Iffa ...... sa...

Härligt bild den sista, precis så som sommaren skall vara!
Vilken snygg tag du gjorde och skickade och vilken vinst sedan....wow, STORT GRATTIS till dig!!!
En riktigt tur-gumma alltså här nu, det är du värd =)
kramis

Ulla sa...

Grattis till vinsten! Jättefin tag du gjorde du är ju jätteduktig på att rita och måla söt liten fågel. Fint vinstkitt skall bli spännande att se vad du väljer för vinst. Söt liten kille nej vad gör väl det om man får lite sand på sig av en sådan gulleplutt.
Kram Ulla

Ulla sa...

Grattis till vinsten! Jättefin tag du gjorde du är ju jätteduktig på att rita och måla söt liten fågel. Fint vinstkitt skall bli spännande att se vad du väljer för vinst. Söt liten kille nej vad gör väl det om man får lite sand på sig av en sådan gulleplutt.
Kram Ulla

bili sa...

Vacker tag. Grattis till vinsten, kul när sådant inträffar. Ha det bra kram bibbi

Elisabet sa...

Grattis till dina roliga vinster!!
En otroligt söt tag du har gjort, med den gulliga fågeln!!
Jo, såna där små söta rackarungar brukar snabbt bli förlåtna ;) Hur ska man kunna bli arg?

Kram till dig!

Cornelia sa...

Grattis till vinsterna! Välförtjänta.

Helt underbar liten go-unge, det där! Lite sand kan man väl stå ut med, eller hur?! *S*

Ha det gott!