torsdag 15 december 2011

Äntligen klar med Julkorten

Nu äntligen är jag klar med mina Julkort och jag tänkte att
jag skulle dela med mig av dem till er
Det har blivit ett 40-tal julkort i år och nu så känner jag mig nöjd
En del inspiration har jag hämtat från några bloggar riktigt var jag har hittat dem kan jag nog inte säga.
Lite svårt när man surfar runt och hittar lite här och lite där :)
Men mycket har varit mina egna ideér.  


Här har jag några metallblommor som jag sen lagt lite pärlor i glossy accent




Julkort i lila är kanske inte så vanligt men jag gillar det ändå

Lite enkla kort fick det bli också tänkte ge bort dem tillsammans med ett trearmat ljus



Så här blev insidan på en del kort


Visst är de läckra dessa korten med galler lite pyssel men det var det värt


Ett riktigt vintrigt kort tycker jag



Ville bara visa mina fina Julstjärnor som jag har gjort själv
kanske inte de bästa bilderna men min kamera vill inte ta några bra närbilder
kanske kan ni ana lite grann hur de ser ut



Ja det här är ett axplock av mina julkort i år och nu har alla hamnat på lådan också


Inga kommentarer: